( 729 reviews )

Itoshii Tokyo

Japans
Liguster 68-B, Leidschendam, Zuid Holland.
Zoek

BESTEL NU

Openingstijden

  • Maandag 10:00 - 20:00
  • Dinsdag 10:00 - 20:00
  • Woensdag 10:00 - 20:00
  • Donderdag 10:00 - 20:00
  • Vrijdag 10:00 - 20:00
  • Zaterdag 10:00 - 20:00
  • Zondag 12:00 - 19:00

Details

Eten draait om cultuur, tradities, identiteit, beleving en herinneringen. Itoshii brengt je authentieke Japanse gerechten met een gezonde, moderne twist. Waan jezelf in Japan bij Itoshii, alsof je in Tokyo bent en kunt kiezen uit Streetfood, Sushi, Ramen en Robatayaki. Alle gerechten bereiden wij van verse, hoogwaardige ingrediënten met strikte normen voor hygiëne, bereidingswijze en kwaliteit. Itadakimasu!
729 Reviews

4.5 van 5 sterren

Anoniem

- 1 dag geleden afgehaald -

Anoniem

- 2 dagen geleden bezorgd -

Zeer goed, bestelling op op de klok nauwkeurig bezorgd. Aanrader.


Anoniem

- 3 dagen geleden bezorgd -

Anoniem

- 5 dagen geleden bezorgd -

Snelle en correcte bezorging


Hans Van De Swan

- 5 dagen geleden bezorgd -

Alles was top!


Celine Waars

- 9 dagen geleden afgehaald -

Snelle en netten aflevering!

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


J Toetenel

- 9 dagen geleden bezorgd -

50 minuten te laat bezorgt


Carla Delfgaauw

- 12 dagen geleden bezorgd -

Het was Fantastisch ! De lekkerste die wij ooit hebben gegeten. Een echte aanbeveling waard!!!!!!


Anoniem

- 13 dagen geleden bezorgd -

Anoniem

- 15 dagen geleden bezorgd -

Te laat bezorgd, maar alsnog heerlijk. 't is tenslotte sushi!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 16 dagen geleden bezorgd -

Al vaker besteld en altijd heerlijk! Kwalitatief en qua service heel goed.


Anoniem

- 17 dagen geleden afgehaald -

Eten is goed. Besteltijd is waardeloos. Je kan een tijd aanvinken, kom je op de afgesproken tijd en dan kan je alsnog 15 minuten wachten.


Maria Aartman

- 17 dagen geleden bezorgd -

Snelle bezorging Goed verzorgd en lekker eten


Shalinca Duijst

- 18 dagen geleden bezorgd -

Mariana Mazza

- 20 dagen geleden bezorgd -

Good quality sushi, delivery right on time


Roel Stubbe

- 21 dagen geleden bezorgd -

Erg goede sushi, perfect op tijd gebracht


Laarhoven Van Vlijmen

- 23 dagen geleden bezorgd -

👌 perfect zoals altijd!


Anoniem

- 29 dagen geleden afgehaald -

Zeer verse sushi en waren op tijd klaar! Aanrader.

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Kramer

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

De sushi is altijd van goede kwaliteit. Jammerlijk vind ik dat het eten te laat wordt bezorgd.


Kahraman Atasever

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

Heerlijk gegeten, snelle bezorging. Uk had gevraagd of ze me konden bellen en dat deden ze. Afiyet olsun

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


H Wit Keizer

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Het eten kwam op tijd en was heel lekker

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

William Polack

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Makkelijk bestellen, goede samenstelling menu’s, op tijd bezorgd, heerlijk gegeten!


Anita Keizers

- ongeveer 1 maand geleden afgehaald -

Esther Schaddelee

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Super heerlijke sushi's! Aandachtspunt: tijd van bezorging. Graag nauwkeuriger zijn! We hebben nu een 1/2 uur extra zitten wachten 😲

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Floor Terstegge

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Lekkere sushi, snel bezorgd!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Conny

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Was lekker. Alleen de gefrituurde garnalen waren niet echt krokant, beetje koud. Heb ze in de airfryer opnieuw opgewarmd.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Melissa Achong

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Elwin Wu

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Unagi nigiri was vrij matige kwaliteit dit keer en de hoeveelheid rijst is soms niet in balans


Guy Mohunlol

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Bijna alles was lekker! Helaas dat m'n opmerking niet meegenomen is. Ik vroeg een Donburi zonder zeewier en kreeg helaas toch zeewier. Voor de rest prima.


Carin Wolters

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Ik werd gebeld dat de buns op waren en kreeg een vervangend product naar keuze. Alleen jammer dat de bun €6,00 kostte ( deze had ik al betaald) en ik maar 1 portie empura garnalen van €3,50 kreeg. Dus €2,50 voor lucht betaald.


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Heerlijk eten

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Hans Zwan

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Kim Van Der Meer

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Was weer heerlijk!!!


Natalie Penning

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Deze maaltijd was niet watvwe gewend zijn. Ten eerste kwam hij na ruim 1,5 uur aan. De poke bowl was rijk gevuld met edamame boontjes en maïs en de zalm en tonijn was ver te zoeken. De masago eitjes zaten er weer niet bij en de kipdij was flubberig.Jamme


Schmidt

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Bijna 2 uur moeten wachten. Niet zo netjes om te zeggen na een uur wachten dat de bestelling onderweg is.


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Laten bezorging waardoor eten al koud was helaas. Sushi was heerlijk zeker een aanrader

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Laureen

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Altijd lekker, goed verzorgd en op tijd!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Betsy Breemer

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

De lekkerste sushi van Leidschendam!


Saskia Van Der Zalm

- 3 maanden geleden afgehaald -

Het was heerlijk! Tot de volgende keer!


Girlyn

- 3 maanden geleden afgehaald -

Real good sushis🤤


Herman Oostwouder

- 3 maanden geleden bezorgd -

Was lekker. En goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Super lekker en verse sushi! Ook de spiesjes zijn heerlijk sappig en bezorging stipt op tijd :)

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Marcel Knops

- 3 maanden geleden bezorgd -

Erwin Booij

- 3 maanden geleden bezorgd -

Heerlijk zoLs altijd en mooi op tijd


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Was lekker!


Van Campen

- 3 maanden geleden afgehaald -

Fijne medewerkers en mooie locatie. Komen er graag Sushi en pokébowls scoren!


Tarik

- 3 maanden geleden bezorgd -

Top


Hendriks

- 3 maanden geleden bezorgd -

Het was weer heerlijk en op tijd bezorgd!!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd