( 1123 reviews )

Itoshii Lisse

Aziatisch
Kanaalstraat 88b, Lisse, Noord Holland.
Zoek

BESTEL NU

Openingstijden

  • Maandag Gesloten
  • Dinsdag 16:00 - 22:00
  • Woensdag 16:00 - 22:00
  • Donderdag 16:00 - 22:00
  • Vrijdag 12:00 - 22:00
  • Zaterdag 12:00 - 22:00
  • Zondag 12:00 - 22:00

Details

SUSHI BESTELLEN BIJ ITOSHII IN LISSE

Itoshii is een Japanse 'all you can eat restaurant in Lisse. Dit betekent dat u bij ons onbeperkt kan eten voor een vaste lage prijs. Wij zijn gevestigd aan de Melkmarkt 38 in het centrum van Lisse. Het Japans woord 'Itoshii' betekent 'geliefd'. Als u van Japans eten houdt of als u het het eens wilt proeven, dan bent u bij Itoshii Lisse meer dan welkom.

ITOSHII EEN BEKENDE IN LISSE

Itoshii Lisse is een bekende Lisse, want het heeft alles wat een sushi restaurant nodig heeft. Heerlijke gerechten, leuk personeel en snelle bezorging. We zijn ook nog eens open van 16:00 tot 22:00, wat betekent dat je de hele dag door heerlijke gerechten kunt bestellen! De minimale bestelwaarde moet wel €15,- zijn, maar dit moet ook wel lukken met het grote aanbod aan gerechten.

ITOSHII LISSE & FOODNU

Bij Itoshii Lisse bestel je natuurlijk via de eigen website ontwikkeld door FoodNu. Je kunt de hele menukaart van de Itoshii Lisse makkelijk inkijken en jouw favoriete gerechten met een klik in je winkelmandje stoppen. Er zijn meerdere betaalmethodes, zodat je zowel online als contant aan de deur kunt betalen. 1 ding is zeker, je hoeft de bank niet af voor je bestelling. Behalve om de deur open te doen natuurlijk.

1123 Reviews

4.4 van 5 sterren

Anoniem

- 15 uur geleden afgehaald -

Lekker, snel, goed verzorgd.

Deze bestelling werd in het weekend afgehaald


Anoniem

- 1 dag geleden bezorgd -

Heerlijk gegeten, jammer dat de gratis aangeboden frisdrank er niet bij zat. Dit gebeurt helaas regelmatig als wij bestellen.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 1 dag geleden bezorgd -

Veeeeeeeeeeel te laat. 4 uur van te voren besteld 45 min te laat. Warme items waren koud. Drank zat er niet bij. vorige bestellingen waren wel goed maar dit kan echt niet.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 1 dag geleden bezorgd -

Schandalig! Dik een uur te laat bezorgd. “Ja, we hebben het druk” wordt dan gezegd, terwijl de bestelling ruim van tevoren is geplaatst, geen goed woord voor. Niet meer bestellen hier.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 3 dagen geleden bezorgd -

Tevreden Klant!


Leonie Smeenk

- 3 dagen geleden bezorgd -

Anoniem

- 4 dagen geleden bezorgd -

Het was weer heerlijk en een snelle levering.


Paul Van Den Aardweg

- 8 dagen geleden bezorgd -

Als vanouds super!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Martin Meulemans

- 9 dagen geleden bezorgd -

Liv Warmerdam

- 13 dagen geleden bezorgd -

De sushi is bij jullie altijd mega lekker!! soms wacht ik alleen wel lang voor mijn sushi als ik het bestel. Maar het wachten is wel altijd de moeite waard!! ook vind ik de sushi bij jullie ook niet duur!! :)


Anoniem

- 15 dagen geleden bezorgd -

Jammer dat er geen chopsticks bijzaten, verder was de smaak prima

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 16 dagen geleden bezorgd -

Anoniem

- 16 dagen geleden bezorgd -

Sushi was heerlijk, kip kerrie noodles waren ondermaats, vettig en niet lekker.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- 19 dagen geleden bezorgd -

Bootsma

- 25 dagen geleden bezorgd -

Consistente kwaliteit. Heerlijk


Jose Van Der Geest

- 29 dagen geleden bezorgd -

Anoniem

- 30 dagen geleden bezorgd -

Samantha Gurjao

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

We love ordering sushi at Itoshii. Always delivered fresh and on time... Love it!


Kuin

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Helaas toch de nigiri zeebaars gekregen welke wij absoluut niet lekker en taai vinden;-( Gaqt meestal wel goed, maar helaas niet deze keer :_; .. Rijst was deze keer ook wat droog....


Simona Hilterman Mitran

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Lekker eten, vers en op tijd.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Jessica Looijestijn

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Het duurde wat lang en de warme hapjes waren best koud maar wel smakelijk.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Klauw Van Der

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

netjes en lekker


Danielle Van Hest

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

R Mercera

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Duurde 1 uur of langer voordat ik het eten kreeg, zonder de bestelde frisdrank, die kreeg ik niet.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

17.00 besteld en 18.30 u was het er! Drinken zat er niet bij!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Irene Vd Mark

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

De warme gerechten waren lauw/koud, er ontbrak een nigiri krab en het kwam 25 minuten te laat.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Ruud Koopman

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Van Gurp

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Bert Muller

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Theo Bakker

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Bestelde menu a met nasi. Kreeg udon. SUF!!! Zoals gebruikelijk waren de mini loempia’s en de inktvisringetjes vochtig door de verkeerde saus … (Maar wird er moe van dit iedere keer te moeten melden). Verder lekker.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Was erg lekker zoals ik gewend ben bij itoshi

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Kyra Willemse

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Duurde heel lang voordat het kwam

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


S Schrama

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Werd pas om 19:20 bezorgd. Dat was jammer. Eten was heerlijk.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Jennifer Frederiks

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

K Stijnman

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

👍


Anoniem

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Top 👏🏻

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Teus Van Der Plas

- ongeveer 1 maand geleden bezorgd -

Boon

- 3 maanden geleden bezorgd -

Onvoldoende 1 saus 1 gember en geen servetten. Lijkt er op dat het te gehaast is ingepakt.


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Om 17.45 uur besteld zou 18.50 uur bezorgd worden..,. werd 19.10 uur bezorgd. Keuriger en vriendelijke bezorger !


Eefje Wickenhagen

- 3 maanden geleden bezorgd -

We hebben bijna twéé uur op onze bestelling moeten wachten!!! En alle warme gerechten waren lauw!

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Raad Vd

- 3 maanden geleden bezorgd -

2 verschillende menu's besteld, helaas 2 dezelfde menu's geleverd.

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Duivenvoorden

- 3 maanden geleden bezorgd -

Top en weer super geregeld. Thanks

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd


Eva De Boer

- 3 maanden geleden bezorgd -

Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

Gerard Van Rooyen

- 3 maanden geleden bezorgd -

Evers

- 3 maanden geleden bezorgd -

Het was snel klaar en het smaakte weer heerlijk!


P Aronius

- 3 maanden geleden bezorgd -

Was weer erg lekker. Echter, ik had Lipton ice als frisdrank erbij besteld maar er werd mineraalwater geleverd. Ook miste ik de salade.


Anoniem

- 3 maanden geleden bezorgd -

App kan beter en de verpakking kan milieuvriendelijker

Deze bestelling werd in het weekend bezorgd